S P E C Y F I K A C J I I S T O T N Y C H W A R U N K ÓW Z A M Ó W I E N I A
postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego PN
Na podstawie art. 38. ust. 4 i 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z póżn. zm.) – Zamawiający prowadzący postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego PN: „Przebudowa i budowa drogi gminnej 002138 T Maciejówka – Kostomłoty I Gmina Miedziana Góra w celu poprawy bezpieczeństwa i stworzenia spójnego układu komunikacyjnego regionu”, wprowadza zmiany do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedmiotowego postępowania w następującym zakresie:
1. Wprowadza się zmianę tytuł zadania inwestycyjnego:
- na stronie tytułowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ),
- w pkt 3.2 SIWZ,
- w umowie w §1 pkt 1,
- w formularzu ofertowym,
- oświadczeniu zał. nr 1 do oferty,
- oświadczeniu zał. nr 2 do oferty,
- oświadczeniu zał. nr 6 do oferty,
- zobowiązaniu zał. nr 6 do SIWZ,
którego nazwa po zmianie brzmi:
„Przebudowa i budowa drogi gminnej 002138 T Maciejówka – Kostomłoty I Gmina Miedziana Góra w celu poprawy bezpieczeństwa i stworzenia spójnego układu komunikacyjnego regionu”.
2. Zmianie ulega zapis pkt 6.2 SIWZ
Przed zmianą: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga w odniesieniu do tych podmiotów przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.3.
Po Zmianie: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga w odniesieniu do tych podmiotów przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.3.
3. Zmianie ulega kosztorys ofertowy w następujących działach:
a) odwodnienie korpusu drogowego
- poz. 18: było 26 szt. po zmianie 25 szt.
- poz. 21: było 5 szt. po zmianie 3 szt.
- poz. 22: było 150 m po zmianie 75 m
b) nawierzchnie
- poz. 4: było 12731,05 m2 po zmianie 12554,30 m2
c) chodniki
- poz. 2: było 2754 m2 po zmianie 2652, 00 m2
d) roboty wykończeniowe dodano :
- poz. 8: Wykonanie i montaż tablicy promocyjnej – 1 szt.
4. Zmianie ulega pkt 3.2 SIWZ i §1 pkt 1 umowy.
Po zmianie:
Zamówienie obejmuje wykonanie robót w kilometrażu od 0+084 do 2+584 m, w tym m.in.:
1) Poszerzenia drogi na długości 1185 m;
2) Dwóch nowych odcinków drogi o łącznej długości 1299 m;
3) Warstwy ścieralnej na odcinku o długości 2486 m,
4) Chodnika dla pieszych o długości 1978 m;
5) Zjazdów indywidualnych na posesje;
6) Przepustu skrzynkowego 200 x 200 cm;
7) Przepustu skrzynkowego 150 x 150 cm;
8) Separatora lamelowego wraz z osadnikiem;
9) Studzienek ściekowych z osadnikiem i wpustem ulicznym w ilości 25 szt.
UWAGA!
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót w kilometrażu od 0+084 do 2+584 m. Pozostały zakres objęty projektem budowlanym nie jest przedmiotem zamówienia
5. Zmianie ulega zapis w formularzu ofertowym:
Było:
- zobowiązuję się wykonać zamówienie w terminie do dnia 30.11.2010 r.
Po zmianie
- zobowiązuję się wykonać zamówienie w terminie do dnia 15.11.2010 r.
Pozostałe zapisy specyfikacji i załączników do niej pozostają bez zmian.
Zamawiający nie zmienia terminu składania i otwarcia ofert
W Ó J T
mgr inż. Maciej Lubecki