Miedziana Góra: Budowa sieci wodociągowej w msc.
Ćmińsk Rządowy-Kobylaki, Wyręba. Zadanie 1
Numer ogłoszenia: 157407 - 2007
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, fax 041 303-16-05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w msc. Ćmińsk Rządowy-Kobylaki, Wyręba. Zadanie 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci wodociągowej w msc.
Ćmińsk Rządowy - Kobylanki, Wyręba. Zadanie 1; o długości L= 806,00 mb
i obejmuje:
1) odcinek wodociągu oznaczony w projekcie budowlanym pn sieć
wodociągowa z przyłączami w msc.Ćmińsk Rządowy - Wyręba, Ćmińsk
Rządowy-Kobylaki opracowanym przez Pracownię Usług Inwestycyjnych i
Projektowych Wektor inż Mieczysław Gołebiowski w 2006 r : - nr
1-2-3-4-5 o długości 553,00 mb z rur PVC ciśnieniowych kielichowych
łączonych uszczelką gumową o średnicy ¢ 160mm - nr 5-8 o długości
199,00 mb z rur PVC ciśnieniowych kielichowych łączonych uszczelką
gumową o średnicy ¢ 110mm - nr 4-7 o długości 54,00 mb z rur
ciśnieniowych kielichowych PE o średnicy ¢ 63mm 2) wykonanie
niezbędnych urządzeń i armatury na sieci wodociągowej zgodnie z
dokumentacją projektową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 800,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy
PZP.
2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem
zamówienia.
3. Posiadają niezbędne doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte
wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności
gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, jco najmniej jednej roboty
budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Dysponują osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, jak również przynależącą
do właściwej izby samorządu zawodowego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np.
referencji, protokołów odbioru, 4. dokumenty stwierdzające, że
kierownik budowy posiada kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych wraz z
aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego
- załączniki nr 5 i 6 do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu
potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru
albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą
być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605). Dokumenty wymagane w przypadku
składania oferty wspólnej.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które
powinno mieć formę pisemną. Z treści pełnomocnictwa winien wynikać
zakres pełnomocnictwa tj pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w
formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być
złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-goea.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra
ul. Urzędnicza 18 p.24
26-085 Miedziana Gora.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Miedziana Góra
Miedziana Góra ul. Urzędnicza18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).