Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-05-14

Ogłoszenie o przetargu - WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU

Miedziana Góra: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU
Numer ogłoszenia: 149348 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: WYKONANIEPROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia:1.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się znastępujących opracowań: 1.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku ZespołuSłużb Ratowniczych w Ćmińsku, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektuzagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu,zielenią i obiektami małej architektury; 2) projektu architektonicznego wraz ztechnologią; 3) projektu konstrukcyjnego; 4) projektu instalacji sanitarnychwraz z technologią kotłowni na gaz oraz gruntowe pompy ciepła; 5) projektuinstalacji elektrycznych; 6) projektu instalacji telefonicznej, LAN/WAN, DSPalarmowej jednostek ratowniczych oraz monitoring w postaci kamer; 7) projektówprzyłączy; 8) przyobiektowej oczyszczalni ścieków lub zbiornika na ściekisanitarne; 9) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych orazparkingów; 10) przedmiarów robót. 1.2. Projektu budowlano - wykonawczego Placućwiczeń i zawodów strażackich ze spełnieniem, wymagań regulaminów krajowych iUE, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2)wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.3. Projektu budowlano - wykonawczegoWielorozwojowego toru przeszkód dla młodzieży, obejmującego wykonanie m.in.: 1)projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót1.4. Projektu budowlano - wykonawczego elektrowni wiatrowej dla potrzebwłasnych o wysokości do 30 m, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektukonstrukcyjnego; 2) projektu elektrycznego; 3) przedmiarów robót. 1.5.Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z: 1) kosztorysówinwestorskich, 2) kosztorysów ślepych, 3) specyfikacji technicznych wykonania iodbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości: 1)Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formieelektronicznej (format .pdf oraz .dwg). 2) Przedmiary robót - 4 egz. w formiepapierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst). 3)Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formieelektronicznej (format .kst). 4) Kosztorysy ofertowe - 1 egz. w formiepapierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf). 3. Wykonanieprzedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowejobejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Pouzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe kosztyjednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia. 4. Przedmiot zamówieniaszczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik nr 1 doSIWZ; Uwaga: Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocąparametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie tomożliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia toWykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tychmateriałów lub urządzeń;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Okres w dniach:60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja natemat wadium: 1. Wykonawcajest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięćtysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofertw następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, OddziałMiedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należyzałączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Wykonanie projektubudowlano - wykonawczego obiektu Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku). b) wporęczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniempieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) wporęczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływemterminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancjimusi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą,określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemneżądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkamiprzetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych wustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, któregooferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stroniewykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi nawezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o którychmowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to zprzyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalnąformą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania     oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy     spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu     o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.     2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem     zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie     ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a     jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym     okresie, wykonali co najmniej: - dwa projekty budynków użyteczności     publicznej ( w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12     kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać     budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z póź, zm.) o     wartości kosztorysowej wraz z instalacjami wewnętrznymi minimum 1.000.000,00     PLN (brutto) każdy. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia     lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia     osób zdolnych do wykonania zamówienia: 4.1. Projektantów oraz     sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności     architektonicznej. 4.2. Projektantów oraz sprawdzających posiadających     wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej. 4.3.     Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia     budowlane w specjalności sanitarnej, 4.4. Projektantów oraz sprawdzających     posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacji     elektrycznych, - należącymi do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego i     posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający     oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na     podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć     wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o     spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy     PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z     właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji     działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed     upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych     robót projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia     niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli     okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających rodzajem i wartością wymogom określonym w ust.5 pkt 3     SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z     wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem     dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np.     referencji, protokoły odbioru. 4) wykaz wraz z dokumentami osób, którymi     dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że projektanci i     sprawdzający posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych     funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: architektonicznej,     konstrukcyjnej, sanitarnej, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z     aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego -     załącznik nr 4 do oferty. Uwaga: w wykazie Wykonawca winien wskazać osoby     którymi dysponuje oraz osoby którymi może dysponować na podstawie     zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania     zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia     osób wymienionych w wykazie. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców,     którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń     lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli     wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy     lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym     terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu     albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie     zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie     przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane     roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż     w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa     wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień     dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub     miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu     potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej     działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo     aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej     składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów     z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający     od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.     Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty     wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia     ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o     udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.     Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje     się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie     zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o     udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o     których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu     wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1     ppkt 3, 4. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada     pełnomocnictwo, które musi mieć formę pisemną. Dokumenty, o których mowa w     niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii     poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty     sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na     język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra(sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).



2009-06-09

Ogłoszenie o przetargu - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE

PRZEBUDOWA I ROZBUDOWABUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE
Numer ogłoszenia: 90343 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: PRZEBUDOWA IROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO -SPORTOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiejw Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Zamówienie obejmuje wykonaniem.in.: 1) całości prac w zakresie budowlano - konstrukcyjnym bez ścianekdziałowych poddasza; 2) robót wykończeniowych parteru; 3) ocieplenia i elewacjibudynku; 4) podjazdu dla niepełnosprawnych; 5) zagospodarowania terenu (placeutwardzone z kostki brukowej, miejsca parkingowe z ażurowych płyt betonowych,terenów zieleni); 6) instalacji wewnętrznych elektrycznych parteru wraz zwyprowadzeniem zasilania na poddasze oraz wykonaniem instalacji odgromowej; 7)instalacji wewnętrznych wodociągowych w zakresie obejmującym parter budynkuwraz z wyprowadzeniem pionów na poddasze budynku; 8) instalacji wewnętrznychkanalizacyjnych w zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem rurwywiewnych oraz pionów na poddasze budynku; 9) instalacji wewnętrznych c.o. wzakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem zasilania na poddasze budynkuoraz umieszczeniem na stropie nad parterem budynku zbiornika wyrównawczego ijego ocieplenia; 10) ocieplenie poddasza budynku na poziomie stropu. 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającejsię z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót- załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót stanowiących przedmiotzamówienia obejmuje wykonanie części robót objętych dokumentacją techniczną dlacałego zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej wKostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Nie obejmuje on wykonania zabudowy,robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku oraz wentylacjimechanicznej. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mającharakter informacyjny. Celem przedmiarów jest wskazanie Wykonawcy tychelementów dokumentacji projektowej dla całości zadania Przebudowa i rozbudowabudynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe,które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca po zapoznaniu się zuwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tymzakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych doosiągnięcia rezultatu objętego niniejszym zamówieniem. Użyte w specyfikacji,załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczeniejako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych dowykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktówrównoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inneuwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niżprzyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach ijakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. Wofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałówzamiennych. 3.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonychrobót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż.oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzićw oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamówienia uzupełniające Zamawiającyprzewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego nawykonaniu instalacji wewnętrznych poddasza oraz zabudowy ścian działowych idachu wraz z wykonaniem robót wykończeniowych. Zamawiający może udzielić, wokresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego,stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający niedopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie zamierza zawieraćumowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.33.20.00-3,45.31.12.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających:tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Zakończenie:15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja natemat wadium: 1. Wykonawcajest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie:dziesięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminuskładania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach,Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenienależy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Przebudowa irozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno-Sportowe. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznieporęczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjachubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 zpóź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale,musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winnozawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywającedo zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłatabez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywaćna zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium,jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy wsprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy wsprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących postronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca wodpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożyłdokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba żeudowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Ofertaniezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bezrozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania     oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy     spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu     o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.     2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie tz. w okresie ostatnich     pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres     prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie,     wykonali co najmniej: - dwie roboty budowlane w zakresie remontu,     przebudowy lub budowy na budynkach użyteczności publicznej (w rozumieniu     Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w     sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich     usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z póź, zm.) o wartości     minimum 300.000,00 PLN (brutto) każdy. 3. Dysponują osobami zdolnymi do     wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów     do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.1 Kierownik     budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno     - budowlanej. 3.2 Kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w     specjalności instalacji sanitarnych, 3.3 Kierownik robót posiada     uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, -     należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi     ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji     ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie     warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na     poziomie co najmniej 30% wysokości ceny brutto oferty własnej. Zamawiający     oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia na     podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć     wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie     o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1     ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny     odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do     ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6     miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3)     wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed     dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia     publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym     okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymogom określonym w     pkt. 5.2. SIWZ stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości     oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem     dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4)     wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował     Wykonawca stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają     wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w     budownictwie w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji     sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z aktualnym     zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik     nr 4 do oferty. 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,     w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych     środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie     wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -     załączniki nr 5 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców,     którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego     oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo     którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty     zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich     złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta     wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie     postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty     powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w     postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań     określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął     termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym     przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i     dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza     terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada     uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu -     aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie     do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2     Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie     dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich     te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty     wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie     ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do     reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia     umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy     PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców     wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z     Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest     obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 1,     2 natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie     dokumenty o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 3, 4, 5. Ponadto zgodnie z art.     23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć     formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być     złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z     oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w     oryginale lub kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone     w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,     poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra (sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tymdotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata2007-2013 Działanie 3.4. Odnowa i rozwój wsi..

 

2009-06-09

Ogłoszenie o przetargu - ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW

Miedziana Góra: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓWEDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKUSTAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW
Numer ogłoszenia: 90331 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: ROZBUDOWAKOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA -ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych wKostomłotach II o budynek Przedszkola - rozbiórka budynku starego przedszkola ibudowa placu zabaw, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu RozwojuRegionalnego w ramach Działania 5.2 Podniesienie jakości usług publicznychpoprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych, Osi 5 -Wzrost jakościinfrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę isport- Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata2007-2013. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) rozbiórkę budynku staregoprzedszkola - budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej,przekryty stropodachem, o powierzchni zabudowy 95,0 m2 i kubaturze 570 m3; 2)wykonanie niwelacji terenu; 3) wykonanie nawierzchni ze żwiru rzecznegopłukanego; 4) wykonanie opaski z trawy sianej; 5) montażu urządzeń placu zabaw.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowejskładającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b)przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji TechnicznejWykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robótstanowiących przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania piłkochwytówwskazanych w projekcie technicznym. Załączone do dokumentacji projektowejprzedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się zuwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tymzakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych doosiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwyproduktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającegooczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawcajest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywaciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiającydopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w projekcie ispecyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych domateriałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określićparametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wskazane wdokumentacji urządzenia placu zabaw określają jedynie cechy techniczne iużytkowe wymagane przez Zamawiającego, tj. ilość osób korzystających zurządzenia, minimalną wielkość urządzenia, itp. Natomiast cechy wizualne tj.kolor, kształt urządzenia nie będą stanowić podstawy oceny równoważnościzastosowanego urządzenia. 3.3. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyćteren prowadzonych robót. 3.4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe orazorganizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenieprowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający niedopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawieraćumowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.21.21.30-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Zakończenie:20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania     oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy     spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu     o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.     2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do     wykonania zamówienia: 2.1. Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia     budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. - należącym do     Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od     odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg     kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty     dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć     wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie     o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1     ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny     odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do     ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6     miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3)     wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował     Wykonawca stwierdzające, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia     do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w     specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem     o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik nr 3 do oferty.     2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie     nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub     którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez     zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy     złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,     chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo     konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie     zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie     przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez     oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie     później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2.     Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do     złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli     Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium     Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do     wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z     właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji     działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2     Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie     dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich     te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty     wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie     ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania     ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie     zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy     dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie     ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców     wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć     oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 1, 2 natomiast     pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie dokumenty o     których mowa w pkt. 6.1 ppkt 3. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP     pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną.     Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie     oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez     wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub     kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym     powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym     przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra ( sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tymdotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z RegionalnegoProgramu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

2009-06-10

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zakup koparkoładowarki

ogłoszenie o przetargunieograniczonym  na zakup koparkoładowarki
2009-06-22

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO

Miedziana Góra: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 203614 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: DOSTAWA WOZUASENIZACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemnościbeczki minimum 10 m3 z podziałem na komorę nieczystości o pojemności minimum 9m3 i komorę na wodę czystą o pojemności minimum 1,0 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Okres w dniach:100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja natemat wadium: 1.Wykonawcajest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięćtysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składaniaofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, OddziałMiedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należyzałączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Dostawa wozuasenizacyjnego). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczejkasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznieporęczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjachubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź.zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadiumwnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musiobejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawieraćstwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłatywadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bezjakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać nazasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeliwykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy wsprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących postronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca wodpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożyłdokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba żeudowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Ofertaniezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bezrozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania     oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy     spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu     o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.     2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie     ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a     jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym     okresie, dokonali co najmniej: - dostawę pięciu pojazdów asenizacyjnych. -     dysponują minimum jedną stacją serwisową w zakresie nadbudowy w promieniu     150 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg     kryteriów:spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty     dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć     wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o     spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy     PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z     właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji     działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed     upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych     dostaw pojazdów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia     niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli     okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających rodzajem i ilościom określonym w ust.5 pkt 2 SIWZ, z     podaniem daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz     załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane     należycie. 4) wykaz stacji serwisowych w zakresie nadbudowy wraz z     podaniem jej adresu oraz odległości od siedziby Zamawiającego - załącznik     nr 4 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w     określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń     lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli     wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy     lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym     terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu     albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie     zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie     przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez     oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie     później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2.     Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia     wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma     siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej     w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej     działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo     aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej     składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów     z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający     od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.     Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty     wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia     ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o     udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.     Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje     się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie     zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o     udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o     których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu     wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1     ppkt 3. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada     pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa     w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii     poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem     Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub kopii poświadczonej przez     Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz     z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres wdniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
2009-06-23

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

                           Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówieniapublicznego

 

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot.: postępowania oudzielenie zamówienia publicznego p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku RemizyStrażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno-Sportowe.

 

W związku ze zwróceniem się do Zamawiającego owyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowympostępowaniu, działając w trybie  art. 38ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655) wyjaśniam co następuje:

Instalacjebudowlane

Pytanie1:

Opisprojektu branży konstrukcyjnej przewiduje adaptację istniejącego stropu nadparterem na belkach IPE 220. Brak w przedmiarze wykonania robót posadzkowychusunięcia zbędnych warstw wykończeniowych, mocowania legarów drewnianych iwykonania pełnego deskowania stropu. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiarurobót.

Pytanie 2

Opisprojektu architektonicznego przewiduje usunięcie istniejącego dachu wraz zfragmentami ścianki kolankowej. Brak wykonania w/w robót orazpóźniejszego nadmurowania ścianki kolankowej. Prosimy uzupełnić pozycjeprzedmiaru robót.

Pytanie 3

Opisprojektu architektonicznego przewiduje wykonanie gładzi gipsowych wpomieszczeniach wewnętrznych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

Pytanie 4

Opisprojektu architektonicznego przewiduje wymianę warstw posadzkowych parteru /podłogana gruncie/ wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniu gdzieprojektowane są posadzki z gresu. Brak w przedmiarze robót wymiany warstwposadzkowych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

Wprzypadku braku wymiany w/w warstw posadzkowych prosimy określić technologiewykonania posadzek gresowych na istniejących podłogach drewnianych.

Odpowiedź:

Warstwy posadzkowezgodnie z rysunkami z projektu architektonicznego (przekroje).

Pytanie 5

Prosimyokreślić czy Zamawiający przewiduje wymianę wykładziny podłogowej PCV ułożonejna podłogach drewnianych.

Odpowiedź:

Zamawiającynie przewiduje wymiany wykładziny PCV we wskazanym zakresie.

Pytanie 6

Projektprzewiduje rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych /szt. 2/ przyprojektowanej pochylni dla niepełnosprawnych. Prosimy uzupełnić pozycjeprzedmiaru robót.

Pytanie 7

Projektprzewiduje wykonanie cokołu elewacji budynku z tynku mozaikowego. Brak wprzedmiarze robót wykonania tynku mozaikowego. Prosimy uzupełnić pozycjeprzedmiaru robót.

Pytanie 8

Projektprzewiduje wykonanie elementów elewacji z wykorzystaniem okładzinydrewnianej lub wykonanie boni w tynku co 15 cm, głębokości 0,5 cm. Prosimy określićtechnologię wykonania robót oraz uzupełnienie pozycji przedmiaru robót.

Odpowiedź:

Wykonanieboni należy przeprowadzić poprzez sfrezowanie warstwy styropianu lub naklejeniedodatkowej warstwy styropianu.

Pytanie 9

Prosimy ouzupełnienie przedmiaru robót o montaż rusztowań w celu wykonania elewacjibudynku.

 

Pytanie10

Projektprzewiduje przygotowanie powierzchni ścian i sufitów /zeskrobanie farby,gruntowanie, przetarcie tynku/ przy robotach malarskich wewnętrznych. Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót.

 

Instalacjesanitarne. Instalacja wody i kanalizacji. Instalacja centralnego ogrzewania. Projekt przewiduje prowadzenie przewodów w bruzdachpokrytych tynkiem:

Pytanie11

Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykucie bruzd dla potrzeb instalacji wodyi kanalizacji oraz c.o.

Pytanie12

Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie pasów trynków po po zaprawieniubruzd.

Pytanie13

Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie przebić w ścianach i stropachdla potrzeb wykonania instalacji wody, kanalizacji oraz c.o.

Pytanie14

Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie zamurowań i zabetonowań otworówpo przebiciach.

Pytanie15

Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie robót demontażowych istniejącychinstalacji sanitarnych/ instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, c.o.,kotłownia/.

Instalacjakanalizacji

Pytanie16

Projektprzewiduje wymianę poziomów kanalizacji sanitarnej prowadzonych w warstwach podposadzką drewnianą na legarach. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót orozebranie podłóg drewnianych w miejscach prowadzenia poziomów kanalizacji.Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie napraw podługdrewnianych na legarach.

 

Technologiakotłowni gazowej

Pytanie17

Projektprzewiduje zabezpieczenie instalacji gazu systemem detekcji typu Dex. Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót.

 

Wodniesieniu do pytania 1, 2, 3, część 4, 6, 7, część 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,15, 16, 17 Zamawiający zaznacza, że przedmiary oraz załączone do SIWZ kosztorysyślepe mają charakter informacyjny, Wykonawca ma prawo do zmiany ilościjednostek, dodania nowych lub usunięcia istniejących pozycji, jeśli uzna, iżwykonanie takich czynności jest konieczne do osiągnięcia rezultatu. Kosztorysyofertowe nie będą podlegać ocenie, wskazywać one będą jedynie parametry orazcechy jakich Zamawiający będzie oczekiwał w wyniku realizacji przedmiotuzamówienia (pkt. 11 ppkt 4 ust. 5 SIWZ) 

Wobec powyższego, jeżeli uważacie Państwo za konieczneuwzględnienie powyższych pozycji w przedmiarach robót oraz w kosztorysach, mogąPaństwo dokonać zmian w załączonych do SIWZ formularzach  lub wykonać samodzielnie na podstawiedokumentacji technicznej.

 

Zważywszy,iż uwzględnienie powyższych wyjaśnień w treści przygotowanych przez Państwaofert nie wymaga dodatkowego nakładu pracy, dotychczasowy termin składaniaofert, tj. 30.06.2009 r. o godz. 11:00 nie ulega zmianie.

2009-06-24

UWAGA !!! dot. przetargu nieograniczonego pn.: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO – SPORTOWE

UWAGA !!!

 dot. przetargu nieograniczonego pn.: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZYSTRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO – SPORTOWE

Wprzedmiotowym postępowaniu w zakładce pliki do pobrania został zamieszczony nieprawidłowy formularz ofertowy (FO_rem.doc 34 kB).

Poniżejzamieszczamy poprawiony dokument.

2009-06-30

Informacja z rozstrzygnięcia postępowania

Znak sprawy:ITU.341-6/09                                                                   Miedziana Góra, dn. 30.06.2009 r.

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

     Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1115 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno –Sportowe”.

     W przeprowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

/PLN/

Ilość przyznanych punktów

 w kryterium najniższa cena

Firma Remontowo – Budowlana

 „MAXIMUS-DOM”

Paweł Gliszczyński

ul. 1-go Maja 191; 25-655 Kielce

616.306,60

(słownie: sześćset szesnaście tysięcy trzysta sześć 60/100 PLN)

100,00

   

 W postępowaniu  pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

Ilość przyznanych punktów

 w kryterium najniższa cena

Przedsiębiorstwo Przemysłowo – Usługowe „HOTEX” sp. j.

ul. Hoża 78; 25-618 Kielce

970.000,00

(słownie: dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)

63,54

Przedsiębiorstwo Budowlane „IREX”

Ireneusz Zieja

ul. Zagnańska 46; 25-528 Kielce

687.118,80

(słownie: sześćset osiemdziesiąt siedem tysięcy sto osiemnaście 80/100 PLN)

89,69

        Z postępowania  nie wykluczono żadnego Wykonawcy  oraz  w postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty .

         Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.

 

 Proszę potwierdzić fakt przyjęcia powyższej

 informacji na nr   faxu  041 303 16 05

                                                                                                                                                            

W Ó J T

mgr inż. Maciej Lubecki

2009-07-07

Informacja o rozstrzygnięciu postępowania - „Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola – rozbiórka budynku „starego” przedszkola i budowa placu zabaw”.

Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1215 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola – rozbiórka budynku „starego” przedszkola i budowa placu zabaw”.

     W przeprowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

/PLN/

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

Firma Usługowo – Handlowo – Produkcyjna TRAK-KOP Cieplak Mirosław

Kostomłoty I 86, 26-085 Miedziana Góra

57.684,06

(słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery 06/100 PLN)

100,00

    

W postępowaniu  pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

PHU SPUREK Sp. z o. o.

ul. Warszawska 20 c, 25-312 Kielce

72.766,49

(słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt                                        sześć 49/100 PLN).

79,27

KARCAD”

ul. Spacerowa 23, 26-026 Morawica

88.275,14

(słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt pięć 14/100 PLN).

65,35

EXCAVATOR Dariusz Dula

ul. Wojska Polskiego 117, 25-201 Kielce

69.667,11

(słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt

siedem 11/100 PLN).

82,8

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TKD” Dominik Nawara

ul. Batalionów Chłopskich 153, 25-671 Kielce

69.780,05

(słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt 05/100 PLN).

82,67

W przeprowadzonym postępowaniu odrzucono ofertę:

    

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Powód odrzucenia

Zakład Ziemno-Budowlany

Borków 41 A, 26-021 Daleszyce

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, gdyż Wykonawca został wykluczony z postępowania (powód wykluczenia podany w tabeli poniżej).

   W przeprowadzonym postępowaniu wykluczono Wykonawcę:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Powód wykluczenia

Zakład Ziemno-Budowlany

Borków 41 A, 26-021 Daleszyce

Zamawiający, zgodnie z pkt. 6.1 SIWZ żądał oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie przedłożył wymaganych dokumentów.

W związku z powyższym, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.

2009-07-07

Informacja o rozstrzygnięciu postępowania - Dostawa wozu asenizacyjnego”

INFORMACJAO ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA


    Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r.,o godz.1315odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargunieograniczonego oudzielenie zamówienia publicznego pn.:„Dostawa wozu asenizacyjnego.

     W przeprowadzonym postępowaniuzłożono 2 oferty, zktórych wybrano ofertę najkorzystniejszą :


Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

/PLN/

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

Wytwórnia Urządzeń Komunalnych

WUKO Handel” Sp. z o. o.

ul. Okopowa 70/106

91-850 Łódź


461.770,00

(słownie: czterysta sześćdziesiąt jeden tysięcy siedemset siedemdziesiąt 00/100 PLN)

100,00

    

Wpostępowaniu  pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

   Małopolska Wytwórnia Maszyn

Brzesko Serwis Sp. z o. o.

ul. Szczepanowska 21

32-800 Brzesko

514.840,00

(słownie: pięćset czternaście tysięcy osiemset czterdzieści 00/100 PLN)

89,69


        Zpostępowania  nie wykluczono żadnego Wykonawcy  oraz  wpostępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.

         Terminpodpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie7 dni od dnia przekazania tej informacji.


2009-07-24

ogłoszenie o zamówieniu

Wójt Gminy Miedziana Góra ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami (P2 i P3) oraz ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Kostomłoty I.
Etap III - Zadanie 1.

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Miedziana Góra do dnia 17.08.2009 r. do godz. 11.00.

dokumentacja techniczna  pobierz


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-30 11:16:27, zmian dokonał(a): Klaudia Misiewicz

WCAG 2.0 (Level AA)