Miedziana Góra: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU
Numer ogłoszenia: 149348 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: WYKONANIEPROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia:1.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się znastępujących opracowań: 1.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku ZespołuSłużb Ratowniczych w Ćmińsku, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektuzagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu,zielenią i obiektami małej architektury; 2) projektu architektonicznego wraz ztechnologią; 3) projektu konstrukcyjnego; 4) projektu instalacji sanitarnychwraz z technologią kotłowni na gaz oraz gruntowe pompy ciepła; 5) projektuinstalacji elektrycznych; 6) projektu instalacji telefonicznej, LAN/WAN, DSPalarmowej jednostek ratowniczych oraz monitoring w postaci kamer; 7) projektówprzyłączy; 8) przyobiektowej oczyszczalni ścieków lub zbiornika na ściekisanitarne; 9) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych orazparkingów; 10) przedmiarów robót. 1.2. Projektu budowlano - wykonawczego Placućwiczeń i zawodów strażackich ze spełnieniem, wymagań regulaminów krajowych iUE, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2)wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.3. Projektu budowlano - wykonawczegoWielorozwojowego toru przeszkód dla młodzieży, obejmującego wykonanie m.in.: 1)projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót1.4. Projektu budowlano - wykonawczego elektrowni wiatrowej dla potrzebwłasnych o wysokości do 30 m, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektukonstrukcyjnego; 2) projektu elektrycznego; 3) przedmiarów robót. 1.5.Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z: 1) kosztorysówinwestorskich, 2) kosztorysów ślepych, 3) specyfikacji technicznych wykonania iodbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości: 1)Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formieelektronicznej (format .pdf oraz .dwg). 2) Przedmiary robót - 4 egz. w formiepapierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst). 3)Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formieelektronicznej (format .kst). 4) Kosztorysy ofertowe - 1 egz. w formiepapierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf). 3. Wykonanieprzedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowejobejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Pouzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe kosztyjednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia. 4. Przedmiot zamówieniaszczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik nr 1 doSIWZ; Uwaga: Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocąparametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie tomożliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia toWykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tychmateriałów lub urządzeń;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Okres w dniach:60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja natemat wadium: 1. Wykonawcajest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięćtysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofertw następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, OddziałMiedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należyzałączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Wykonanie projektubudowlano - wykonawczego obiektu Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku). b) wporęczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniempieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) wporęczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływemterminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancjimusi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą,określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemneżądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkamiprzetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych wustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, któregooferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stroniewykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi nawezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o którychmowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to zprzyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalnąformą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra(sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM OSZACUNKOWEJ
WARTOŚCI PONIŻEJ 14 000 EURO
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWABUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE
Numer ogłoszenia: 90343 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: PRZEBUDOWA IROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO -SPORTOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia:1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiejw Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Zamówienie obejmuje wykonaniem.in.: 1) całości prac w zakresie budowlano - konstrukcyjnym bez ścianekdziałowych poddasza; 2) robót wykończeniowych parteru; 3) ocieplenia i elewacjibudynku; 4) podjazdu dla niepełnosprawnych; 5) zagospodarowania terenu (placeutwardzone z kostki brukowej, miejsca parkingowe z ażurowych płyt betonowych,terenów zieleni); 6) instalacji wewnętrznych elektrycznych parteru wraz zwyprowadzeniem zasilania na poddasze oraz wykonaniem instalacji odgromowej; 7)instalacji wewnętrznych wodociągowych w zakresie obejmującym parter budynkuwraz z wyprowadzeniem pionów na poddasze budynku; 8) instalacji wewnętrznychkanalizacyjnych w zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem rurwywiewnych oraz pionów na poddasze budynku; 9) instalacji wewnętrznych c.o. wzakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem zasilania na poddasze budynkuoraz umieszczeniem na stropie nad parterem budynku zbiornika wyrównawczego ijego ocieplenia; 10) ocieplenie poddasza budynku na poziomie stropu. 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającejsię z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót- załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót stanowiących przedmiotzamówienia obejmuje wykonanie części robót objętych dokumentacją techniczną dlacałego zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej wKostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Nie obejmuje on wykonania zabudowy,robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku oraz wentylacjimechanicznej. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mającharakter informacyjny. Celem przedmiarów jest wskazanie Wykonawcy tychelementów dokumentacji projektowej dla całości zadania Przebudowa i rozbudowabudynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe,które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca po zapoznaniu się zuwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tymzakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych doosiągnięcia rezultatu objętego niniejszym zamówieniem. Użyte w specyfikacji,załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczeniejako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych dowykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktówrównoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inneuwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niżprzyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach ijakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. Wofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałówzamiennych. 3.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonychrobót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż.oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzićw oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamówienia uzupełniające Zamawiającyprzewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego nawykonaniu instalacji wewnętrznych poddasza oraz zabudowy ścian działowych idachu wraz z wykonaniem robót wykończeniowych. Zamawiający może udzielić, wokresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego,stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający niedopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie zamierza zawieraćumowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.33.20.00-3,45.31.12.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających:tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Zakończenie:15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja natemat wadium: 1. Wykonawcajest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie:dziesięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminuskładania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach,Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenienależy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Przebudowa irozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno-Sportowe. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznieporęczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjachubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 zpóź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale,musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winnozawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywającedo zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłatabez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywaćna zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium,jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy wsprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy wsprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących postronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca wodpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożyłdokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba żeudowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Ofertaniezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bezrozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra (sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tymdotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata2007-2013 Działanie 3.4. Odnowa i rozwój wsi..
Miedziana Góra: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓWEDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKUSTAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW
Numer ogłoszenia: 90331 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: ROZBUDOWAKOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA -ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych wKostomłotach II o budynek Przedszkola - rozbiórka budynku starego przedszkola ibudowa placu zabaw, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu RozwojuRegionalnego w ramach Działania 5.2 Podniesienie jakości usług publicznychpoprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych, Osi 5 -Wzrost jakościinfrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę isport- Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata2007-2013. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) rozbiórkę budynku staregoprzedszkola - budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej,przekryty stropodachem, o powierzchni zabudowy 95,0 m2 i kubaturze 570 m3; 2)wykonanie niwelacji terenu; 3) wykonanie nawierzchni ze żwiru rzecznegopłukanego; 4) wykonanie opaski z trawy sianej; 5) montażu urządzeń placu zabaw.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowejskładającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b)przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji TechnicznejWykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robótstanowiących przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania piłkochwytówwskazanych w projekcie technicznym. Załączone do dokumentacji projektowejprzedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się zuwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tymzakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych doosiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwyproduktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającegooczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawcajest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywaciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiającydopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w projekcie ispecyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych domateriałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określićparametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wskazane wdokumentacji urządzenia placu zabaw określają jedynie cechy techniczne iużytkowe wymagane przez Zamawiającego, tj. ilość osób korzystających zurządzenia, minimalną wielkość urządzenia, itp. Natomiast cechy wizualne tj.kolor, kształt urządzenia nie będą stanowić podstawy oceny równoważnościzastosowanego urządzenia. 3.3. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyćteren prowadzonych robót. 3.4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe orazorganizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenieprowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający niedopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawieraćumowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.21.21.30-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Zakończenie:20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra ( sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminuskładania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tymdotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z RegionalnegoProgramu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.
Miedziana Góra: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 203614 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: DOSTAWA WOZUASENIZACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkościlub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemnościbeczki minimum 10 m3 z podziałem na komorę nieczystości o pojemności minimum 9m3 i komorę na wodę czystą o pojemności minimum 1,0 m3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie ofertyczęściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie ofertywariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień uzupełniających:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINWYKONANIA: Okres w dniach:100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja natemat wadium: 1.Wykonawcajest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięćtysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składaniaofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, OddziałMiedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należyzałączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Dostawa wozuasenizacyjnego). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczejkasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznieporęczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjachubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź.zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadiumwnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musiobejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawieraćstwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłatywadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bezjakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać nazasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeliwykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy wsprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących postronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca wodpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożyłdokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba żeudowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Ofertaniezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bezrozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcjaelektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jestspecyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:00, miejsce: UrządGminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówieniapublicznego
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot.: postępowania oudzielenie zamówienia publicznego p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku RemizyStrażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno-Sportowe.
W związku ze zwróceniem się do Zamawiającego owyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowympostępowaniu, działając w trybie art. 38ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655) wyjaśniam co następuje:
Instalacjebudowlane
Pytanie1:
Opisprojektu branży konstrukcyjnej przewiduje adaptację istniejącego stropu nadparterem na belkach IPE 220. Brak w przedmiarze wykonania robót posadzkowychusunięcia zbędnych warstw wykończeniowych, mocowania legarów drewnianych iwykonania pełnego deskowania stropu. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiarurobót.
Pytanie 2
Opisprojektu architektonicznego przewiduje usunięcie istniejącego dachu wraz zfragmentami ścianki kolankowej. Brak wykonania w/w robót orazpóźniejszego nadmurowania ścianki kolankowej. Prosimy uzupełnić pozycjeprzedmiaru robót.
Pytanie 3
Opisprojektu architektonicznego przewiduje wykonanie gładzi gipsowych wpomieszczeniach wewnętrznych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.
Pytanie 4
Opisprojektu architektonicznego przewiduje wymianę warstw posadzkowych parteru /podłogana gruncie/ wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniu gdzieprojektowane są posadzki z gresu. Brak w przedmiarze robót wymiany warstwposadzkowych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.
Wprzypadku braku wymiany w/w warstw posadzkowych prosimy określić technologiewykonania posadzek gresowych na istniejących podłogach drewnianych.
Odpowiedź:
Warstwy posadzkowezgodnie z rysunkami z projektu architektonicznego (przekroje).
Pytanie 5
Prosimyokreślić czy Zamawiający przewiduje wymianę wykładziny podłogowej PCV ułożonejna podłogach drewnianych.
Odpowiedź:
Zamawiającynie przewiduje wymiany wykładziny PCV we wskazanym zakresie.
Pytanie 6
Projektprzewiduje rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych /szt. 2/ przyprojektowanej pochylni dla niepełnosprawnych. Prosimy uzupełnić pozycjeprzedmiaru robót.
Pytanie 7
Projektprzewiduje wykonanie cokołu elewacji budynku z tynku mozaikowego. Brak wprzedmiarze robót wykonania tynku mozaikowego. Prosimy uzupełnić pozycjeprzedmiaru robót.
Pytanie 8
Projektprzewiduje wykonanie elementów elewacji z wykorzystaniem okładzinydrewnianej lub wykonanie boni w tynku co
Odpowiedź:
Wykonanieboni należy przeprowadzić poprzez sfrezowanie warstwy styropianu lub naklejeniedodatkowej warstwy styropianu.
Pytanie 9
Prosimy ouzupełnienie przedmiaru robót o montaż rusztowań w celu wykonania elewacjibudynku.
Pytanie10
Projektprzewiduje przygotowanie powierzchni ścian i sufitów /zeskrobanie farby,gruntowanie, przetarcie tynku/ przy robotach malarskich wewnętrznych. Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót.
Instalacjesanitarne. Instalacja wody i kanalizacji. Instalacja centralnego ogrzewania. Projekt przewiduje prowadzenie przewodów w bruzdachpokrytych tynkiem:
Pytanie11
Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykucie bruzd dla potrzeb instalacji wodyi kanalizacji oraz c.o.
Pytanie12
Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie pasów trynków po po zaprawieniubruzd.
Pytanie13
Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie przebić w ścianach i stropachdla potrzeb wykonania instalacji wody, kanalizacji oraz c.o.
Pytanie14
Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie zamurowań i zabetonowań otworówpo przebiciach.
Pytanie15
Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie robót demontażowych istniejącychinstalacji sanitarnych/ instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, c.o.,kotłownia/.
Instalacjakanalizacji
Pytanie16
Projektprzewiduje wymianę poziomów kanalizacji sanitarnej prowadzonych w warstwach podposadzką drewnianą na legarach. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót orozebranie podłóg drewnianych w miejscach prowadzenia poziomów kanalizacji.Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie napraw podługdrewnianych na legarach.
Technologiakotłowni gazowej
Pytanie17
Projektprzewiduje zabezpieczenie instalacji gazu systemem detekcji typu Dex. Prosimyuzupełnić pozycje przedmiaru robót.
Wodniesieniu do pytania 1, 2, 3, część 4, 6, 7, część 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,15, 16, 17 Zamawiający zaznacza, że przedmiary oraz załączone do SIWZ kosztorysyślepe mają charakter informacyjny, Wykonawca ma prawo do zmiany ilościjednostek, dodania nowych lub usunięcia istniejących pozycji, jeśli uzna, iżwykonanie takich czynności jest konieczne do osiągnięcia rezultatu. Kosztorysyofertowe nie będą podlegać ocenie, wskazywać one będą jedynie parametry orazcechy jakich Zamawiający będzie oczekiwał w wyniku realizacji przedmiotuzamówienia (pkt. 11 ppkt 4 ust. 5 SIWZ)
Wobec powyższego, jeżeli uważacie Państwo za konieczneuwzględnienie powyższych pozycji w przedmiarach robót oraz w kosztorysach, mogąPaństwo dokonać zmian w załączonych do SIWZ formularzach lub wykonać samodzielnie na podstawiedokumentacji technicznej.
Zważywszy,iż uwzględnienie powyższych wyjaśnień w treści przygotowanych przez Państwaofert nie wymaga dodatkowego nakładu pracy, dotychczasowy termin składaniaofert, tj. 30.06.2009 r. o godz. 11:00 nie ulega zmianie.
UWAGA !!!
Poniżejzamieszczamy poprawiony dokument.
Znak sprawy:ITU.341-6/09 Miedziana Góra, dn. 30.06.2009 r.
Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1115 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno –Sportowe”.
W przeprowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto /PLN/ | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Firma Remontowo – Budowlana „MAXIMUS-DOM” Paweł Gliszczyński ul. 1-go Maja 191; 25-655 Kielce | 616.306,60 (słownie: sześćset szesnaście tysięcy trzysta sześć 60/100 PLN) | 100,00 |
W postępowaniu pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Przedsiębiorstwo Przemysłowo – Usługowe „HOTEX” sp. j. ul. Hoża 78; 25-618 Kielce | 970.000,00 (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) | 63,54 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „IREX” Ireneusz Zieja ul. Zagnańska 46; 25-528 Kielce | 687.118,80(słownie: sześćset osiemdziesiąt siedem tysięcy sto osiemnaście 80/100 PLN) | 89,69 |
Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy oraz w postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty .
Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.
Proszę potwierdzić fakt przyjęcia powyższej
informacji na nr faxu 041 303 16 05
W Ó J T
mgr inż. Maciej Lubecki
Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1215 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola – rozbiórka budynku „starego” przedszkola i budowa placu zabaw”.
W przeprowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto /PLN/ | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Firma Usługowo – Handlowo – Produkcyjna TRAK-KOP Cieplak Mirosław Kostomłoty I 86, 26-085 Miedziana Góra | 57.684,06 (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery 06/100 PLN) | 100,00 |
W postępowaniu pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
PHU SPUREK Sp. z o. o. ul. Warszawska 20 c, 25-312 Kielce | 72.766,49 (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt sześć 49/100 PLN). | 79,27 |
„KARCAD” ul. Spacerowa 23, 26-026 Morawica | 88.275,14 (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt pięć 14/100 PLN). | 65,35 |
EXCAVATOR Dariusz Dula ul. Wojska Polskiego 117, 25-201 Kielce | 69.667,11 (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt siedem 11/100 PLN). | 82,8 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TKD” Dominik Nawara ul. Batalionów Chłopskich 153, 25-671 Kielce | 69.780,05 (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt 05/100 PLN). | 82,67 |
W przeprowadzonym postępowaniu odrzucono ofertę:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Powód odrzucenia |
Zakład Ziemno-Budowlany Borków 41 A, 26-021 Daleszyce | Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, gdyż Wykonawca został wykluczony z postępowania (powód wykluczenia podany w tabeli poniżej). |
W przeprowadzonym postępowaniu wykluczono Wykonawcę:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Powód wykluczenia |
Zakład Ziemno-Budowlany Borków 41 A, 26-021 Daleszyce | Zamawiający, zgodnie z pkt. 6.1 SIWZ żądał oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie przedłożył wymaganych dokumentów. W związku z powyższym, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. |
Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.
Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r.,o godz.1315odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargunieograniczonego oudzielenie zamówienia publicznego pn.:„Dostawa wozu asenizacyjnego”.
W przeprowadzonym postępowaniuzłożono 2 oferty, zktórych wybrano ofertę najkorzystniejszą :
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto /PLN/ | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Wytwórnia Urządzeń Komunalnych „WUKO Handel” Sp. z o. o. ul. Okopowa 70/106 91-850 Łódź |
461.770,00 (słownie: czterysta sześćdziesiąt jeden tysięcy siedemset siedemdziesiąt 00/100 PLN) | 100,00 |
Wpostępowaniu pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Małopolska Wytwórnia Maszyn Brzesko Serwis Sp. z o. o. ul. Szczepanowska 21 32-800 Brzesko | 514.840,00 (słownie: pięćset czternaście tysięcy osiemset czterdzieści 00/100 PLN) | 89,69 |
Zpostępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy oraz wpostępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
Terminpodpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie7 dni od dnia przekazania tej informacji.
Wójt Gminy Miedziana Góra ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami (P2 i P3) oraz ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Kostomłoty I.
Etap III - Zadanie 1.
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Miedziana Góra do dnia 17.08.2009 r. do godz. 11.00.
dokumentacja techniczna pobierz