Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze,
Kostomłoty II 133a,
tel: 41/303-20-21 ogłasza nabór na wolne
stanowisko urzędnicze - inspektor ds rozliczeń należności za wodę
i ścieki.
Termin składania ofert 26.04.2010r.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne,
co najmniej 4 letni staż pracy w obszarze księgowości oraz kadr i płac,
znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie gospodarki kasowej,
znajomość zagadnień z obszaru kadr i płac,
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie conajmniej średniozaawansowanym potwierdzona miezynarodowym certyfikatem poziom B2,
obsługa komputera (MS office),
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie,
nie poszlakowana opinia;
Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność pracy w zespole,
2. komunikatywność, kreatywność,
3. ukończone kursy z zakresu ksiegowości, kadr,
4. znajomość prawa pracy;
Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
prowadzenie gospodarki kasowej ZGK:
- dokonywanie operacji gotówkowych (wypłat i przyjmowanie wpłat),
- podejmowanie gotówki z banku, sporządzanie przelewów, wystawianie faktur,
- sporządzanie raportów kasowych zgodnie z zasadami rachunkowości,
- prowadzenie nadzoru bieżących rozliczeń należności za wodę i ścieki,
- przygotowywanie i wystawianie wezwań do zapłaty należności przeterminowanych,
zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków,
obsługa kadr i płac,
archiwizacja dokumentów,
sporządzanie pism na potrzeby ZGK;
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV),
list motywacyjny,
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje,
kserokopie świadectw pracy,
oświadczenie o niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze, danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 roku Nr 101, poz 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z póź.zm),
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o stanie zdrowia,
kwestionariusz osobowy,
Wymagane dokumenty
należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej
w
Miedzianej Górze lub pocztą na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
w Miedzianej Górze Kostomłoty II 133 a,26-085 Miedziana Góra z dopiskiem
„Nabór na stanowisko inspektor
ds rozliczeń należności za wodę
i ścieki" w terminie do 26.04.2010r.
Aplikacje,
które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Z kandydatami, którzy złożą komplet wymaganych
dokumentów w ustalonym terminie zostanie przeprowadzona rozmowa
kwalifikacyjna, o której terminie kandydaci zostaną poinformowani
telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.miedzianagora.eobip.pl oraz na tablicy ogłoszeń ZGK w Miedzianej Górze.
Kostomłoty 12.04.2010r.
Pliki do pobrania:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze, Kostomłoty II 133a, tel: 41/303-20-21 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - kierownik działu technicznego.
Termin składania ofert 26 kwietnia 2010r.
Wymagania niezbędne związane związane ze stanowiskiem:
wykształcenie wyższe budowlane o kierunku instalacje sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne,
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
obsługa komputera (MS office),
znajomość prawa budowlanego oraz aktów prawnych związanych z ochroną środowiska
i gospodarką lokalową,
co najmniej 4 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych lub w służbie cywilnej, zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi lub w innych urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej inżynierów budowownictwa;
Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność pracy w zespole,
2. komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność,
3. doświadczenie w pracy w administracji;
Zakres podstawowych zadań na stanowisku:
prowadzenie dokumentacji technicznej dotyczącej przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,
prowadzenie nadzoru nad remontami i usuwaniem awarii,
nadzorowanie robót wykonywanych przez Zakład na zlecenie gminy lub innych podmiotów,
zabezpieczanie właściwej organizacji pracy przy wykonywaniu robót,
przygotowywanie postępowań przetargowych;
Wymagane dokumenty:
życiorys
list motywacyjny
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje
kserokopie świadectw pracy
informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze,
danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 roku Nr 101, poz 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z póź.zm),
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o stanie zdrowia,
kwestionariusz osobowy;
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zakładu
Gospodarki Komunalnej
w Miedzianej Górze lub pocztą na adres: Zakład
Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze Kostomłoty II 133 a,26-085
Miedziana Góra z dopiskiem „Nabór na stanowisko - Kierownik działu
technicznego", w terminie do 26 kwietnia 2010r.
Aplikacje,
które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Z kandydatami, którzy złożą komplet wymaganych
dokumentów w ustalonym terminie zostanie przeprowadzona rozmowa
kwalifikacyjna, o której terminie kandydaci zostaną poinformowani
telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.miedzianagora.eobip.pl oraz na tablicy ogłoszeń ZGK w Miedzianej Górze.
Kostomłoty 12.04.2010r.
Pliki do pobrania: